maanantaina, helmikuuta 27

I'm da next buddha.

Hello! Mun elämä on tällähetkellä niin jännittävää, että mulla ei oo yksinkertasesti mitään kirjotettavaa mun pikku blogiin. How sad is that? :)

Mut aattelin jakaa mun (ihan omat!) vinkit kevät morkkikseen tai muuten vaan boostaa mielentilaa!
GUARANTEED RESULTS. haha.:)

1. Balladit boikottiin! Sori Bruno Mars ja Adele, teitä ei tarvita nyt. Tilalle Flo Ridaa ja kaikkea mikä boostaa mielialaa.
2. Smile. Hymyileminen tuottaa endorfiineja (?) Hymyile aina kun oot yksinki!!(teen niin, oikeesti) Parempi mieli SEKUNNISSA.
3. RoKo boikotti. Hei haloo, romanttiset komediat on completely OUT.
4. Work out. Se vaan tekee hyvää, like it or not. and cuz you aren't gonna get the butt you want, by sitting on the one you got!
5. Suunnittele jotain kivaa. ..JA TOTEUTA SE SENKIN NYNNY.
6. Wear colors. Värit piristää ihan oikeesti.
7. Inspire yourself. Vaiha tyhmät oi-katso-minne-matkustin-mitä-ostin-kuinka-rikas-olen blogit inspiroiviin blogeihin. (Mieluiten tumblr, siellä on vaan kuvia) Yks mun lemppari on  muffintop-less.tumblr.com

 Elämä on ihanaa, niinku siinä mun lempi canal + mainoksessa sanotaan.
Damn im good ;)

2 kommenttia:

  1. loistava asenne Sini! :)) Nuo on mun tavoitteet kans :D Tuo balladit ja rokot boikottiin voi tuottaa pikkasen onkelmaa näin alkuun, mutta lupaan yrittää.. :D

    Luv, pieni nynnysi Subanen :D Joka ei aio enää olla nynny!!!! Vaan aikoo toteuttaa nynnyn unelmat :P

    VastaaPoista
  2. jee jee ! one down, many more to go!

    VastaaPoista