perjantaina, lokakuuta 21

I'm bullet proof nothing to loose.

Hola,

Nyt alkaa Barcassaki olemaan syksy! Kylmääääää! Ihan yhtäkkiä! Pitäs äkkiä ostaa takki, koska täällä rannalla on ainaki tosi tuulista.. Eilen illalla pärjäsin kyl vielä paidalla ja farkuilla, mutta mitä myöhäsemmäks menee niin sitä viiiiiiiiiileempää.

Ja ... Niin kun mä oon tässä vaan lusmuillu ja tsillaillu ja tajusin, että eihän tässä oo mitään järkeä olla täällä. Oon käyny kysymässä extra duunia baareista, mutta en usko että täällä on enää mitään mulle. Ihan outoa ajatella,  että mun Barcelona-laiffi on nyt lopussa.. Se oli ihanaa. Jotain mitä en ikinä olis ees kuvitellu. Mutta nyt uskon, että on aika jatkaa. Eli FINLANDIA IS CALLING MY NAAAAAME. IM COMING HOME, IM COMING HOOOOOME.

..Ja sit mun suomi laiffikaan ei jatku kauaa (THANK GOD), koska 17 pvä on aika jatkaa TAAS elämää ja hinata perse takasin Espanjaan ja Lanzarotelle elelemään mun ihanan Marin kanssa. :)

Aaaaaa elämä oli niin mahtavaa täällä. Opin niin YLI paljon. Tutustuin ihan MIELETTÖMIIN ihmisiin. Musta tuli bartender! Olin töissä Barcelonassa baareissa, baarimikkona! Ette tajuu mikä fiilis se oli. Mutta oon oppinu paljon kans ittestäni, nyt tiiän vähän enemmän mitä oon ja mitä haluan. Koin täällä niin paljon, kaikki ne eri fiilikset.. Kreisii.. Ja se ikävä, mikä mulla nyt on, ON JÄRKKY.

En iiiikinä unoha tätä. Just can't believe it's almost over. Vaikka toisaalta odotan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :)

1 kommentti:

  1. melkeen sait mut itkemään ku luin tätä! :´)

    mulla on niin ikävä sua, ja barcelonaa! Kaipaas sitä fiilistä siellä...

    VastaaPoista