torstaina, syyskuuta 8

She will.

hola!

Tänään meni jo paremmin! Kaikki. Oli kivaa ku kuunneltii vähän musicá tänään samalla ku harjoteltiin drinksuja. Tehtiin myös shotteja ekaa kertaa! Yks oli B52..( jos muistan oikeen) Siihen tulee 3 kerrosta eri basic alcoholia ja se sytyteään tuleen.!! Sit se juodaan kahella pillillä tosi nopeeta, ettei pilli syty tuleen! FUNNN!!
Not the drink im talkin about..

Mutta, niin, oon ihan fiiliksis ku saan kuulla musaa lujalla, tai oikeestaa ollenkaan, koska en oo kuunellu musiikkia melkee ollenkaaa täällä!! Haluisin niin nyt vaan mennä jonnekki clubille mis sois hiphop music, and DANCE MY F***** ASS OFFFFFF:::D:D:D ...shake my booty 'till it falls off  :D
Oikeesti, Mari! Sun pitäs olla täällä tansssiiii mun kaa!! hahha!! Yks mun ruotsalainen kämppis on ihan hullu tanssija.. Se heiluttaa käsii ympäri niinku joku ...no ihan mad! XD... nauran ku ees mietin sitä. :D:D
Also, eilen ku mul oli huonompi päivä...

Suvi aka Suba kirjoitti... "you can do it!!!"

SUVI, I'm gonna do my best! 100%, no less. And if that's not enough, I shouldn't give a flying fuck!
TRUE DAT. Kuvat: weheartit.

2 kommenttia:

  1. mun pitäis olla siellä !!!
    ja suban! ja miran!

    ja aaw toi believe in yourself kuva, mulla on toi seinällä! sä pystyt tehä ihan mitä vaan.
    ja PARTY TONITE till u drop!!!

    - M

    VastaaPoista
  2. haha, kauheeta ku hiukset palais ku jois tota shottia :D

    VastaaPoista